Varmt

Ännu en varm augusti dag, åkte till Nynäs och handlade lite och kollade in lite i stan innan jag körde hem, har vattnat blommorna hos våran kära granne som är i sitt hemland Finland, hon kommer hem i morgon, ska bli spännande för hon har köpt en precent till oss.

I morgon så ska vi åka till Skärholmen vid Kungens kurva och kolla in i centrumet där om det finns nåt spännande att inhandla, vi ska ju fira Moas dotter och med andra också ord min plastdotter, hon blir ett år äldre.

Idag så kommer jag inte på så mycket att skriva om, ja förståss min fru har ont idag med, men det är bättre säger hon, men ändå inte som hon var tidigare när hon kunde göra saker och ting utan att känna smärta.

Ha det gött ni som vill läsa mina kråkfötter






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0